środa, 14 września 2011

Dla bliźniaków :)

Ufff... dokopałam się do komputera, swoich prac i innych takich... A wszystko przez przeprowadzkę :) Po noszeniu kartonów i skręcaniu mebli mięśnie mam jak Pudzianowski, ale za to jaka satysfakcja :) A ponieważ brakuje mi tutaj trochę praktycznych schowków - przyda się kartonaż. Muszę sobie sprawić trochę segregatorów, pudeł itp...
A dzisiaj zaległe skrzyneczki dla bliźniaków :) Tym razem tylko malowane.


Buziaki dla wszystkich zaglądających i dzięki za wszystkie komentarze :)

5 komentarzy :

  1. Tylko malowane... perfekcja w każdym calu. Linie są tak równe, że pozazdrościć ręki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, jak wiesz sprawdziłam u źródła malowane RĘCZNIE... jesteś niesamowita i tyle

    OdpowiedzUsuń
  3. aż dziw że malowane ręcznie ale precyzja pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, tylko malowane...
    sa super, bardzo mi się podobają, a rękę twoja znam wiec się nie dziwie ze wychodzi równiutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. aleś się rozskrzyneczkowała ostatnio:D a notes w róże przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails