sobota, 22 stycznia 2011

Działam dalej...

Jak w tytule... działam dalej. Obiecałam sobie, że to będzie pracowity rok, więc się nie obijam :)
Na początek decu - kolejna prosta skrzyneczka i dwa wieszaki :)




No i coś, za co dopiero się zabrałam, ale już wiem, że będzie kolejną pasją. Kartonaż. Cudna technika, jakby specjalnie dla mnie, bo też wymaga wyjątkowej precyzji... jak ja to lubię... No i pozwala stworzyć coś według własnego pomysłu... Cóż, spróbuję to okiełznać, a poniżej pierwsza próba :) Malutkie pudełeczko 8x15x2cm.


3 komentarze :

  1. decupki wiadomo ze piekne, kartonaz zapowiada sie bardzo ciekawie, szczegolnie w Twoim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękności, njabardziej spodobała mi się skrzyneczka :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie zaczęłaś pracowicie :) Wszystko piękne i super dokładnie wykonane jak zwykle u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń

Komentarze to najmilsza rzecz na blogu. Bardzo dziękuję :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails